Jaarverslag 2018 gepubliceerd

Het jaarverslag van onze lessen in 2018 is gepubliceerd. Je kunt het vinden op de pagina over veiligheid en verantwoordelijkheid. Als je daar bent, lees dan ook de informatie op die pagina even door, daar staat belangrijke informatie voor elke deltapiloot.

In het jaarverslag staat een overzicht van onze lessen van het afgelopen jaar. Het veiligheidsrapport hoort daar ook bij: informatie over alles wat níet goed ging, al dan niet met een ongeluk tot gevolg. Veiligheid en vertrouwen staat bij onze school voorop. Vliegen is een luchtsport en daarmee een risicosport, maar dat betekent voor ons niet dat blessures of ongevallen er dus maar bij horen. Alles wat niet loopt zoals bedoelt, is reden voor reflectie.

In het veiligheidsrapport geven we een inkijkje in onze afwegingen en onze pogingen het leren vliegen steeds veiliger te maken. Je vindt er naast de voorvallen dus ook uitleg, beschouwing en voornemens om te zorgen dat de kans op zo’n voorval kleiner wordt in het nieuwe lesjaar. De maatregelen die we vorig jaar namen komen ook aan bod. Een aantal daarvan hebben het (leren) vliegen echt veiliger gemaakt. Ik hoop dat we dat volgend jaar ook weer kunnen zeggen.

We staan altijd open voor suggesties van onze cursisten, zowel op het gebied van onze lessen als op het gebied van veiligheid. Dus heb je vragen over het verslag, aanvullingen, suggesties of een andere reactie, neem dan contact op met Heleen.

Getagd , , , , , , . Bladwijzer de permalink.

Reacties zijn gesloten.